Οδηγίες του Βαυαρικού Υπουργείου Παιδείας

29.04.2021

Welche Auswirkungen hat die sog. „Corona-Notbremse“ des Bundes auf den Unterrichtsbetrieb in Bayern? (akt. 29.04.2021, 10:30 Uhr)

Ποιες επιπτώσεις έχουν τα μέτρα „έκτακτης ανάγκης“ της ομοσπονδίας για τα σχολεία στην Βαυαρία;

Überschreitet ein Landkreis oder eine kreisfreie Stadt den jeweiligen Schwellenwert an drei aufeinander folgenden Tagen, treten die entsprechenden Maßnahmen ab dem übernächsten Tag in Kraft.

Beispiel: Wenn der Schwellenwert 100 am Sonntag Montag und Dienstag überschritten wird, gilt ab Donnerstag Distanzunterricht mit Ausnahme für die Abschlussklassen, die Jahrgangsstufe 11 an Gymnasien und Fachoberschulen und die Jahrgangsstufe 4 an Grundschulen.

Αν μία πόλη υπερβαίνει για τρεις συνεχόμενες μέρες τον μέσο όρο, τότε από την 4η μέρα μπαίνουν σε ισχύ οι ειδικοί κανονισμοί.

• π.χ. αν την Κυριακή την Δευτέρα και την Τρίτη τα κρούσματα ξεπεράσουν  τον μέσο όρο των 100, τότε ισχύει από την Πέμπτη διδασκαλία εξ αποστάσεως με εξαίρεση την 9η τάξη, για την οποία θα συνεχιστεί η εκ περιτροπής διδασκαλία.

Unterschreitet ein Landkreis oder eine kreisfreie Stadt den jeweiligen Schwellenwert an fünf aufeinander folgenden Tagen, treten die entsprechenden Maßnahmen ab dem übernächsten Tag in Kraft.

• Beispiel: Wenn der Schwellenwert am Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag und Sonntag unterschritten wird, gilt ab Dienstag Präsenzunterricht mit Mindestabstand bzw. Wechselunterricht für alle Jahrgangsstufen.

Αν  ο μέσος όρος των κρουσμάτων υποχωρήσει για πέντε συνεχόμενες μέρες, τότε μπαίνουν σε ισχύ από την μεθεπόμενη μέρα οι απαραίτητοι κανονισμοί

• π.χ. αν ο μέσος όρος των κρουσμάτων υποχωρήσει την Τετάρτη, την Πέμπτη, την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή τότε ξεκινάει από την Τρίτη η δια ζώσης διδασκαλία τηρώντας την απαραίτητη απόσταση ή εάν υπάρχει αδυναμία τήρησης της απόστασης ξεκινάει η εκ περιτροπής διδασκαλία.

Maßgeblich ist jeweils der vom RKI im Internet veröffentlichte Wert. Letztlich informiert die Schule die Schülerinnen und Schüler sowie die Erziehungsberechtigten über den Wechsel im Unterrichtsbetrieb.

• Όλα τα προαναφερόμενα τηρούνται με βάση την κοινοποίηση για τον ισχύοντα δείκτη. Το σχολείο ενημερώνει τελικά τους/τις μαθητές/τριες καθώς και τους γονείς και κηδεμόνες για τις αλλαγές που προκύπτουν.

Name der Schule: Private Griechische THS II
E-Mail-Adresse der Schule: mail@2gym-muenchen.europe.sch.gr
Telefon: Schulleitung und Sekretariat:
0(49)89 6732430

Sekretariat: